Har vi brug for endnu en modeblog?

Så er min blog endelig oppe at køre 🙂

Så velkommen til bloggen; “Monica and Coco”

Mit navn er Monica og mit store forbillede er Gabrielle Bouheur Chanel med kælenavnet Coco.

Jeg vil med bloggen, dele ud af min hverdag, outfits, smagsfulde madopskrifter og min viden på designhistorie til at gøre dig klogere og give dig skønhedstips til at gøre dig endnu lækrere.

God fornøjelse…

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Dagens outfit, Design & Culture, Ikke kategoriseret, Inspiration, Shoppen, Sminkedåsen, Sushi & Cupcakes og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

