Effektiv træning for din smokin hot body- hjemme i din stue!

Paris Hilton i fitnesscenter.

Der er i dag mange muligheder for at træne din krop stærkere og hottere; og fitnessmarkedet har aldrig været større… Men jeg vil med dette blogindlæg gøre et slag for “træning i dit eget hjem”. Du behøver nemlig ikke længere at være medlem af et fitnesscenter for at komme i form eller holde formen! Jeg har selv indtil fornylig været aktivt medlem igennem mange år i fitness.dk, men da jeg fik øjne op for de muligheder der i dag er indenfor hjemmetræning med hjælp fra dvd, opsagde jeg mit medlemsskab. I dag træner jeg udelukkede til min favorittræner Jillian Michael’s fitnessdvd’er.

Jillian Michaels er anerkendt “fitnessguru” over i USA, og der intet “1 og 2 og 3 Charlotte Bircow” over hende. Gudskelov! Se nærmere på hendes træningsmetoder med dette klip fra Jillian Micheal: 30 day shred.

Det eneste du behøver for at træne derhjemme med Jillian er en træningsmåtte, 1 par håndvægte eller et par tomme vandflasker fyldt med sand og så er du stort set klar.

Dette indlæg blev udgivet i Monica, Sminkedåsen. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

