Carrie, Charlotte, Miranda & Samantha taler tysk



Nu er min sommerferie snart forbi og mit tysk kursus står for døren. Fra den 12. juli og en måned frem vil jeg hver dag fra 8 – 16 have tysk undervisning – WHY?

Jo, jeg har søgt ind på en ny videregående uddannelse, og der er der et adgangskrav som jeg endnu ikke opfylder, derfor har jeg søgt betinget optagelse på uddannelsen. Således jeg kan suppeler faget i sommeren.

Men hvad har mit tysk kursus at gøre med Sex and the City??? Jo jeg skal da se hele min SATC boks med tysk tale og danske undertekster 😉

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Design & Culture, Monica og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

