Et skridt nærmere målet; Bacheloruddannelsen Design & Kulturøkonomi

I går fik jeg så at vide at jeg er blevet optaget på bacheloruddannelsen Design & Kulturøkonomi i Kolding – Jubii, men vent nu lige lidt? Pladsen er jo først min når mit tysk kursus er bestået engang midt i august…

Ærligt talt er jeg ved at brække mig over at alle mine nærmeste siger til mig at jeg nok skal bestå tysk. Det ved de jo overhovedet ikke om jeg gør og hvis jeg skal sige det selv, tror jeg at chancen for at dumpet er lige så stor som at består – Mega øv, men sandt.

Kryds venligst fingre for at jeg består mit tysk kursus.

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Monica og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Et skridt nærmere målet; Bacheloruddannelsen Design & Kulturøkonomi

  1. Anne siger:

    åh jeg kender det alt for godt.. jeg skulle også bestå tysk B for at komme ind og læse engelsk på universitet, hvilket jo er vildt underligt.. jeg skulle læse engelsk ikke tysk!
    jeg krydser alt hvad krydses kan 🙂
    good luck

Skriv et svar

