Lækkerier fra egen hånd og Folketingets åbning

Sund og lækker konfekt med kokos, kakaonibs og hasselnødder.

I dag er jeg at finde jeg i Bramdrup ved Haderslev. Nærmere bestemt i køkkenet ved min kærestes forældre. I køkkenet har jeg lavet disse skønne konfektkugler, helt sukkerfrie og fri for sødemiddel. Mens jeg lavede disse pragtfulde konfektkugler så jeg Folketingets åbning. Lækkert med fladskærm i køkkenet 🙂

Opskrift på Sund konfektkugler.

Stor portion:

500 friske dadler med sten , 1 tsk. kokosolie, 1 tsk. ren vaniliepulver, 7 spsk god kakaopulver med top.

Fjern stenene fra dadlerne og put den i en foodprocesser sammen med de øvrige ingredienser.

Tril kugler af massen og rul dem i kokos, kakaonibs og ristet hakkede hasselnødder.

Opbevares på køl.

God fornøjelse

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Monica, Sushi & Cupcakes og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

