Nye ballerinaer

I weekenden var jeg i sommerhus med kæresten og hans forældre ved Hasmark Strand på Fyn. Om lørdagen stod den på shopping i Odense med kæresten, hvilket blandt resulterede i et par nye sorte ballerinasko i quiltet læder med laksnue. Meget Coco Chanel, men dog kun fra Pieces Accessories og til mere prisvenlige sum 399,95 kroner.

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Monica og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Nye ballerinaer

  1. Sacha siger:

    Dem fik jeg også kastet et hurtigt blik på her i fredages, kan især godt lide at de har en hæl der fylder det hele og ikke er dråbeformet.

    Meeen min økonomi og mit “klædeskabspolitik” indbyder ikke til nyindkøb for øjeblikket, så jeg lokkede i stedet både søster og svoger til at bruge penge på sko i fredags 😀

Skriv et svar

