About me:

Du hedder: Monica Salling Johnson.

Din alder: 26 år.

Kælenavn: Min kæreste kalder mig Bubbi.

Ynglingsfarve: Altid sort, men farven camel er lækker denne sæson.

Ynglingsdrik: Champagne, Cava, Asti – Alt med bobler.

Hvad får du oftest komplimenter for: Mit hår.

Jeg forlader aldrig mit hjem uden: Mit Visa/Dankort, min mobil, mine nøgler og læbepomade.

Dyrker du sport? Ja, Pilates. Tæller gåture med hunden iført MBT sko med?

Hvad farve er dine øjne? Blå som Safirer 😉

Bedste madoplevelse: Sushi i Polen og Cupcakes fra Magnolia Bakery i New York.

Jeg bryder mig ikke om: At blive misforstået.

Jeg elsker: At føle mig elsket og elsker andre.

Laster: Pepsi max og Sukker.

Ynglingsby: Jeg elsker New York. Ellers holder jeg af Italien som land.

Hvad stemmer du ved næste folketingsvalg? Liberal Alliance, ingen tvivl.

Ynglingsdesigner: Helt klart Chanel og Isabel Marant.

Inden jeg fylder 30 år: Skal jeg løbe Copenhagen Marathon. Jeg løb et halvmarathon i Vejle dagen før min 25 års fødselsdag, noget jeg meget stolt af.

Hvad er det bedste ved at blive ældre? Jeg får mere indre ro.

Har du haft sex i dag? Nej, men måske i aften 😉

Ejer du et par Hunter gummistøvler? Ja da!

/Monica.

Dette indlæg blev udgivet i Monica og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

